FELVÉTELI ELJÁRÁS

Az otthonba az az időskorú személy vehető fel a 36/2007. SZMM rendelet alapján:

Kérelem beadása

Az otthonba történő felvétel a beköltözni szándékozó vagy törvényes képviselőjének kérelmére indul. Az új Adatvédelmi rendelet alapján a jelentkezési dokumentumokat csak az Adatkezelési hozzájárulás kitöltése, beadása esetén tudjuk elfogadni. Az Adatkezelési hozzájárulást mind a jelentkezőnek, mind a hozzátartozónak ki kell tölteni.

 

Jelentkezéshez szükséges dokumentumok

 

 

  1. Jelentkezési kérelem
  2.  Értékelő adatlap
  3. Zárójelentés, ambuláns lap/lapok
  4. Szakvélemény demencia igazolásáról
  5. Szakorvosi űrlap
  6. Adatkezelési hozzájárulás

 

A kérelmet kérjük pontosan, minden kérdésre kiterjedően, dátummal és saját kezű aláírással ellátva kitölteni. A háziorvos/kezelőorvos által kitöltött egészségi állapotra vonatkozó igazolás mellett kérünk, ha van friss zárójelentést, ambuláns lapot/lapokat.

Letölthető dokumentumok:

Beadás után

A kérelem befogadása után az otthon egy kijelölt munkatársa -egyeztetett időpontban- felkeresi a jelentkezőt (otthonában, kórházban, ahol éppen tartózkodik). A látogatás (előgondozás) célja, hogy a jelentkező tájékoztatást kapjon az otthon szolgáltatásairól, az otthonban zajló életről, az intézmény házirendjéről. Az előgondozást végző munkatárs tájékozódik a jelentkező életkörülményeiről, egészségi állapotáról, szociális körülményeiről. Az előgondozás során arra keressük a választ, hogy a jelentkező állapotának és szükségleteinek megfelelnek -e az intézmény szolgáltatásai. Az előgondozás során szerezett infomrációk segítik a személyzetet az új lakó megismerésében, valamint abban, hogy beköltözés után minél hamarabb és minél könnyebben be tudjon illeszkedni a munkatársak segítségével.

Az otthon házirendje innen letölthető.

Kérdése van?

További információért és a felvételi eljárással kapcsolatban töltse ki az űrlapot:

Vagy keresse kollégánk az alábbi címeken:

Várakozás és felvételi eljárás ideje (ügyintézési idő) 2-5 hét!